Mike-Stan-Stichting-Optimale-Ondersteuning-Bij-Kanker

Sponsor marathonlopers Mike en Stan voor optimale ondersteuning bij kanker

Zondag 5 april 2020 vindt de 40e editie van de NN Marathon Rotterdam plaats. Goede vrienden Mike en Stan grijpen deze kans aan om geld in te zamelen voor Stichting OOK. Zij rennen een indrukwekkende 42,195 kilometer voor ondersteuning voor alle mensen met kanker en hun naasten. Maar daar hebben ze jouw hulp bij nodig! Doneer jij ook?

*Doneren via overschrijving of een factuur ontvangen? Kijk dan onderaan deze pagina.

Sponsoren voor hulp bij kanker

Mike en Stan willen met het lopen van de Rotterdamse Marathon zoveel mogelijk geld ophalen voor Stichting Optimale Ondersteuning bij Kanker. Door te doneren draag jij persoonlijk bij aan hulp voor mensen met kanker én hun naasten. Jaarlijks worden alleen al in de regio Rotterdam ruim 15.000 mensen geconfronteerd met de diagnose kanker. Steeds meer van hen overleven (met) de ziekte. Al die mensen moeten met de gevolgen van kanker op het dagelijks leven, leren omgaan. Daarom is actieve ondersteuning op dit vlak hard nodig.

Stan: “In mijn omgeving heb ik zelf ervaren dat het lastig kan zijn om de weg te vinden naar de juiste hulp bij kanker. Top dat Stichting OOK hierbij helpt!”

Doneer jij OOK?

Stichting OOK biedt directe en betrouwbare hulp via ziekenhuizen, steunpunten, en de online omgeving ‘Mijn OOK’. We bieden deze service kosteloos aan, om zoveel mogelijk mensen te helpen. Maar om ons te kunnen blijven inzetten voor iedereen die te maken heeft met kanker is geld nodig. Daarom zijn wij ontzettend blij met de sponsoractie van Mike en Stan! Door dit initiatief komen wij namelijk weer een stap dichter bij ons doel: optimale ondersteuning voor ieder mens met kanker én hun naasten.

Wil jij ook Mike en Stan sponsoren? Doneer nu!

Doneren via overschrijving

Wil jij of jouw bedrijf een bijdrage leveren aan de sponsoractie van Mike en Stan middels een handmatige overschrijving? Stort dan een bedrag naar keuze op de onderstaande rekening. Indien je een factuur wenst te ontvangen kun je je gegevens achterlaten in het formulier.

Donaties kunnen gestort worden op:

Rekeningnummer: NL08ABNA0845844296

Rekeninghouder: Stichting OOK