Aanmelden Mijn OOK

Persoonlijke begeleiding van een ondersteuningsconsulent met jarenlange ervaring als oncologieverpleegkundige

Antwoorden op jouw vragen bij kanker

Ondersteuning via (video)bellen

Uitgebreide informatie over 10 onderwerpen over leven met kanker

Zelfhulpmodules die ondersteunen op verschillende onderwerpen

Mijn OOK is er voor mensen met kanker en hun naasten. Hier vind en krijg je de ondersteuning waar jij naar op zoek bent wanneer kanker in jouw leven een rol speelt.

Meld je aan en we plannen een intake gesprek met jouw persoonlijke ondersteuningsconsulent.

Erkend zorgverlener

Stichting Optimale Ondersteuning bij Kanker (OOK) is erkend zorgverlener en heeft als visie om mensen met kanker en hun naasten op het juiste moment de juiste ondersteuning op het niet-medische vlak te bieden. Helaas is deze vorm van zorg nog niet opgenomen in de basisverzekering. Voor Menzis geldt een uitzondering in de aanvullende verzekering.

De kosten voor een consult van onze ondersteuningsconsulenten bedragen €80,-. Dat betekent dat Stichting OOK de overige kosten vooralsnog vergoedt. We vragen een eigen bijdrage van:

• € 100,-  voor één jaar (eenmalige afschrijving)
  • € 50,-  voor een half jaar (eenmalige afschrijving)
  • Wil je Mijn OOK maandelijks gebruiken? Dat kan voor € 9,95 per maand (automatische incasso).

Met deze eigen bijdrage kan Stichting OOK de kwaliteit van de dienstverlening blijven waarborgen voor nu en in de toekomst. Lees ook de veelgestelde vragen.

Verzekerd bij Menzis? Bekijk jouw voorwaarden voor vergoeding.

menzis-optimale ondersteuning bij kanker Mijn OOK

Ja, ik wil hulp