Vrouw met iPad

Kanker? En nu?

Je krijgt te horen dat je kanker hebt. We begrijpen dat je hele leven dan op z’n kop staat. Dat je in een emotionele achtbaan terecht bent gekomen. Of dat je onzeker bent over de toekomst. Je voelt chaos in je hoofd en in je lijf.

Na je diagnose krijg je te maken met veel veranderingen in je leven. Bijvoorbeeld lichamelijke veranderingen of een verschuiving in je gezin. Misschien heb je altijd een verzorgende rol gehad, maar heb jij nu juist zorg nodig. Of moet je je sociale leven op een lager pitje zetten door verminderde energie. Alles wat voorheen zo vanzelfsprekend was, is dat nu niet meer.

Wil je eerst in gesprek? Dat kan. Plan een vrijblijvend 10-minutengesprek in met een ervaren oncologieverpleegkundige, werkzaam als ondersteuningsconsulent. Mail ons op info@stichting-ook.nl of bel naar 010 29 236 00 voor een afspraak.

Vrouw met iPad

Kanker? En nu?

Je krijgt te horen dat je kanker hebt. We begrijpen dat je hele leven dan op z’n kop staat. In het ziekenhuis word je geholpen in het maken van een keuze voor behandeling.

Misschien heb je allerlei vragen. Bijvoorbeeld over ondersteuning bij kanker naast je behandeling. Want deze behandeling heeft impact op jouw leven of een dierbare.

Gelukkig is er tegenwoordig veel mogelijk om het gebied van ondersteuning bij kanker. Onze ondersteuningsconsulenten staan in Mijn OOK voor je klaar met een luisterend oor.

Ondersteuningsconsulenten

OOK is er voor jou

Tegenwoordig is er veel mogelijk op het gebied van ondersteuning bij kanker. Waar heb jij behoefte aan? Hoe richt je je leven weer in als je kanker hebt of last hebt van de gevolgen van kanker? De ondersteuningsconsulenten van OOK staan voor je klaar! Zij hebben jarenlange ervaring opgedaan als oncologieverpleegkundige. Je krijgt hulp weer grip te krijgen op het dagelijks leven. Ze geven steun, persoonlijk advies en antwoord op al jouw vragen in de online omgeving ‘Mijn OOK’: de plek voor jouw Optimale Ondersteuning bij Kanker.

In een eerste gesprek zoeken zij met jou uit wat jouw hulpvraag is. Wanneer het jou uitkomt.

OOK is er voor jou

Mijn OOK biedt

Persoonlijke begeleiding van een ondersteuningsconsulent met jarenlange ervaring als oncologieverpleegkundige

Antwoorden op jouw vragen bij kanker

Ondersteuning via (video)bellen

Uitgebreide informatie over 10 onderwerpen over leven met kanker

Zelfhulpmodules die ondersteunen op verschillende onderwerpen

Snelle ondersteuning. We hebben géén wachtlijsten

“Kan ik nog wel tennissen met een vriend?”

“Wat zeg ik op het werk? Het is fysiek nu al zwaar”

“Ik ben bang om mijn partner te verliezen”

man en vrouw knuffelen

Mijn OOK biedt

Antwoorden op jouw vragen bij kanker

Ondersteuning via (video)bellen

Uitgebreide informatie over 10 onderwerpen over leven met kanker

Zelfhulpmodules die ondersteunen op verschillende onderwerpen

Snelle ondersteuning. We hebben géén wachtlijsten

“Kan ik nog wel tennissen met een vriend?”

“Wat zeg ik op het werk? Het is fysiek nu al zwaar”

“Ik ben bang om mijn partner te verliezen”

man en vrouw knuffelen

Ik wil direct Mijn OOK afsluiten

Maand

Maandelijkse automatische incasso

6 maanden

Meest gekozen

€ 50,-

Eenmalige afschrijving

Jaar

€ 100,-

Eenmalige afschrijving

Bekijk de video

Ondersteuningsconsulent helpt bij 10 onderwerpen

Maak kennis tijdens een eerste gesprek en bekijk samen waar jij behoefte aan hebt.

Slechts vijf stappen om aan de slag te gaan

Wil je je aanmelden voor Mijn OOK? Volg deze stappen:

1. Meld je aan voor Mijn OOK via deze pagina. Je ontvangt een uitnodiging van Karify. Mijn OOK heeft een zogeheten eigen Healthspace. Mocht je al een Karify account hebben omdat een zorgaanbieder ook Karify gebruikt (bijv. je fysiotherapeut of arts), dan kun je de Mijn OOK Healthspace toevoegen aan je bestaande Karify account.
  2. Bevestig je inschrijving.
  3. De ondersteuningsconsulent neemt contact met je op voor het inplannen van een intakegesprek.
  4. In dit intakegesprek bespreek je met de ondersteuningsconsulent wat jouw vragen en behoeften zijn. De ondersteuningsconsulent adviseert aan de hand van jouw vragen en antwoorden welke ondersteuning je nodig hebt. Van heel uitgebreid tot minimaal.
  5. Na het intakegesprek met je ondersteuningsconsulent kun je verder aan de slag met bijvoorbeeld de modules in Mijn OOK.

MijnOOK-mockup-homepage

Wil je eerst in gesprek? Dat kan. Plan een vrijblijvend 10-minutengesprek in met een ervaren oncologieverpleegkundige, werkzaam als ondersteuningsconsulent. Mail ons op info@stichting-ook.nl of bel naar 010 29 236 00 voor een afspraak.

Slechts vijf stappen om aan de slag te gaan

Wil je je aanmelden voor Mijn OOK? Volg deze stappen:

2. Bevestig je inschrijving.

Hoe-werkt-Mijn-OOK-transparant

Kosten

Stichting Optimale Ondersteuning bij Kanker (OOK) is erkend zorgverlener en heeft als visie om mensen met kanker en hun naasten op het juiste moment de juiste ondersteuning op het niet-medische vlak te bieden. Helaas is deze vorm van zorg nog niet opgenomen in de basisverzekering. Voor Menzis geldt een uitzondering in de aanvullende verzekering.

Voor €250,- helpen we één persoon met kanker of hun naaste op weg.  Dat betekent dat Stichting OOK de overige kosten vooralsnog vergoedt. We vragen een eigen bijdrage van:

€ 100,-  voor één jaar (eenmalige afschrijving)

€ 50,-  voor een half jaar (eenmalige afschrijving)

Wil je Mijn OOK maandelijks gebruiken? Dat kan voor € 9,95 per maand (automatische incasso)

Kosten

€ 100,-  voor één jaar (eenmalige afschrijving)

€ 50,-  voor een half jaar (eenmalige afschrijving)

menzis-optimale ondersteuning bij kanker Mijn OOK

Vergoeding via Menzis

Verzekerden met een aanvullend pakket bij Menzis kunnen een half jaar of een jaar gebruik maken van Mijn OOK. Heb je bij Menzis een:

• ExtraVerzorgd 2 of 3 verzekering
  • GarantVerzorgd 1, 2 of 3 verzekering
  • Collectief Aanvullend 1, 2, 3 of 4 verzekering
Lees dan de voorwaarden van Menzis en krijg tot een jaar toegang tot Mijn OOK vergoed.

menzis-optimale ondersteuning bij kanker Mijn OOK

Vergoeding via Menzis

• ExtraVerzorgd 2 of 3 verzekering
  • GarantVerzorgd 1, 2 of 3 verzekering
  • Collectief Aanvullend 1, 2, 3 of 4 verzekering

Privacy en veiligheid

De online omgeving is ontwikkeld binnen Karify, zodat je verzekerd bent van goede privacy- en veiligheidsvoorwaarden. Alle data worden versleuteld verzonden en versleuteld opgeslagen op goed beveiligde servers. Medische gegevens zijn alleen toegankelijk voor cliënten. Deze gegevens worden niet gedeeld met derden. Het dossier in de omgeving Mijn OOK is van jou!

Mijn OOK heeft binnen Karify een zogeheten eigen Healthspace. Mocht je al een Karify account hebben omdat een zorgaanbieder ook Karify gebruikt (bijv. je fysiotherapeut of arts), dan kun je de Mijn OOK Healthspace toevoegen aan je bestaande Karify account.

Karify - Stichting Optimale Ondersteuning bij kanker

Privacy en veiligheid

Karify - Stichting Optimale Ondersteuning bij kanker

Wij zijn afhankelijk van donaties.
Help je mee met onze missie?