Ondersteuning bij kanker_Stichting OOK

"Er is tijd en ruimte om vragen
te stellen en zaken te bespreken
als gevolg van kanker."

Ik wil graag contact

OOK Wijzer

Steunpunten

Ehealth

OOK Contact

Ik zoek ondersteuning

De diagnose kanker roept verschillende emoties en gevoelens op zoals verdriet, boosheid, angst of paniek. Tegelijkertijd heb je veel vragen over hoe je nu verder moet. Het is vaak lastig de juiste weg te vinden bij ondersteuning.

Wij helpen je om beter om te gaan met de impact van kanker op je leven. Wij bieden informatie over de gevolgen van kanker en geven je persoonlijk advies en ondersteuning. Online, in het ziekenhuis of in onze steunpunten. Zo ontvang je ondersteuning die bij je past, ook als jij niet degene met kanker bent maar een naaste. Wil je ondersteuning of heb je een vraag?

Ook voor naasten_Stichting OOK_Ondersteuning bij kanker.

Jannet nodigt je uit!

Ik ben Jannet den Dekker, maatschappelijk werker. Je kunt bij mij terecht met vragen en problemen die de diagnose kanker met zich mee brengt. Samen kijken we welke ondersteuning er bij jou in de buurt beschikbaar is.

Mijn ervaring leert dat een eerste persoonlijk contact vaak als prettig wordt ervaren en daarom nodig ik je van harte uit voor een kennismaking. Laat je gegevens hieronder achter en ik bel je terug voor een afspraak.

Jannet den Dekker
Jannet den DekkerMaatschappelijk werker

Ik wil graag contact

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Zoek een zorgverlener in de buurt

De OOK Wijzer is een online hulpmiddel die je helpt om de weg te vinden naar de juiste ondersteuning. Je geeft aan op welke gebieden in het leven je problemen ervaart. Vervolgens krijg je persoonlijk advies over passende (oncologische) hulpverlening bij jou in de buurt.

Steunpunten

De krachten bundelen om de beste zorg te bieden aan jou en je naasten.

Daarom zetten wij in op samenwerkingen tussen ziekenhuizen, informatiepunten en inloophuizen. Hier vind je deze steunpunten:

OOK Centrum Rotterdam

In het OOK Centrum op de Zorgboulevard nabij het Maasstad Ziekenhuis in Rotterdam kun je terecht voor informatie, advies of een luisterend oor. Zo ontvang jij of een naaste  de ondersteuning waar je behoefte aan hebt.

Erasmus MC Kanker instituut

Daniël den Hoed

Op de locatie Daniël den Hoed van het Erasmus MC Kanker instituut is een medewerker van Stichting OOK aanwezig op het steunpunt. Bij deze medewerker kan je terecht voor informatie en advies over de ondersteunende zorg bij kanker.

Let op! Half mei 2018 verhuist locatie Daniël den Hoed naar het nieuwe Erasmus MC. Het Erasmus MC is gestart met de voorbereiding van een informatiecentrum voor oncologie patiënten in de nieuwbouw.

IntermeZZo Zwolle

De gastvrouwen van het IntermeZZo Zwolle kunnen je alles vertellen over de informatiebijeenkomsten, de ontspannen activiteiten met lotgenoten en de nazorg- en begeleidingsgesprekken in het nazorgcentrum in Zwolle nabij Isala Ziekenhuis.

Online ondersteuning

Met online ondersteuning in de zorg (e-health) krijgen mensen makkelijker toegang tot zorg en meer inzicht in hun gezondheid. Denk aan beeldbellen met je zorgverlener, online je recept vernieuwen, psychosociale modules volgen vanachter je computer of sporten met een trainings-app.

Stichting OOK is bezig met de ontwikkeling van een online omgeving, OOK Contact. In deze omgeving vind je informatie over hoe te leven met kanker, kun je contact leggen met een zorgprofessional en aan de slag gaan met zelfhulpmodules. Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkeling van OOK Contact. Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief. Wil je meer informatie? Stel je vraag via ons contactformulier, onderwerp online ondersteuning.

Webdevelopment by Oil4.