Louise Kosterman - Stichting Optimale Ondersteuning bij kanker

Het ervaringsverhaal van Louise

Ik voelde me zo alleen

Toen Louise de diagnose borstkanker kreeg, stond haar wereld stil: “Hoe moet ik dit nu allemaal doen?”.  Ze had geen idee wat haar te wachten stond. Gelukkig heeft ze toen de juiste begeleiding van Stichting OOK ontvangen. Een ondersteuningsconsulent die met haar in gesprek ging, hoe om te gaan met de gevolgen van de ziekte op haar dagelijks leven.

Als je kanker krijgt,
heb je gewoon hulp nodig

Wanneer jij of je naaste geraakt wordt door kanker, komt er veel op je af. Misschien vind je het lastig om je weg te vinden in alle beschikbare informatie. Of heb je juist jaren na je behandeling nog last van vervelende gevolgen, zoals vermoeidheid. Stichting Optimale Ondersteuning bij Kanker (OOK) helpt mensen met kanker en hun naasten, via de online omgeving Mijn OOK.
Ons doel is optimale ondersteuning geven op het juiste moment.

Lees op deze pagina verschillende ervaringsverhalen.

MijnOOK-mockup-homepage

Probeer onze online hulp bij kanker via Mijn OOK nu 30 dagen uit.
Inclusief intakegesprek en toegang tot alle functies.

MijnOOK-mockup-homepage

Persoonlijke begeleiding via Mijn OOK

Mijn OOK is jouw online omgeving voor hulp bij het omgaan met de gevolgen van kanker. In Mijn OOK maak je kennis met jouw persoonlijke ondersteuningsconsulent. Eén vast aanspreekpunt bij vragen of zorgen, vlak na de diagnose of juist jaren na de behandelingen. Als oncologieprofessional bekijkt zij jouw situatie en wordt een passend plan van aanpak gemaakt. Zo kun je regelmatig videobellen of ga je zelfstandig aan de slag met modules.

Onze persoonlijke hulp bij kanker wordt gedeeltelijk vergoed door Stichting OOK. We vragen een eigen bijdrage van € 9,95 per maand voor het gebruik van Mijn OOK. Met de eigen bijdrage kan Stichting OOK de kwaliteit van de dienstverlening blijven waarborgen voor nu en in de toekomst. Lees ook hier de veelgestelde vragen.

Persoonlijke-begeleiding

Persoonlijke
begeleiding en plan

Hulp-via-videobellen

Hulp via
(video)bellen

Hulp-via-berichten

Hulp via
berichten

Modules

Zelf aan de slag
met modules

Vanuit-huis

Vanuit huis,
in je eigen tempo

24-7-toegankelijk

24/7
toegankelijk

 
Persoonlijke-begeleiding
Hulp-via-berichten
Modules
Vanuit-huis
24-7-toegankelijk

De ondersteuningsconsulent
helpt jou bij 10 onderwerpen

Onze hulp strekt zich uit over tien onderwerpen, die wij levensdomeinen noemen. Klik op een van de domeinen voor meer informatie over hoe wij jou hierbij kunnen ondersteunen:

Liesbeth kreeg hulp bij kanker-Stichting-Optimale-Ondersteuning-bij-Kanker

Het ervaringsverhaal van Liesbeth

’Door de ondersteuningsconsulent van Mijn OOK ben ik een drempel overgestapt.’

Mijn zoon moet veel voorzichtiger zijn tijdens corona dan vrienden, maar hij zegt: ‘Joh, mam, dat is toch helemaal niet erg. Dat doe ik toch voor jou.’ Dat is heel lief om te zien.

Voor werkgevers

Omdat jij als werkgever ook
kan helpen bij werkhervatting

Wij zijn afhankelijk van donaties.
Help je mee met onze missie?

Webdevelopment by Oil4.