OOK voor patiënten

De juiste ondersteuning op het juiste moment

De diagnose kanker zet je wereld volledig op zijn kop. Stichting OOK helpt je om beter om te gaan met de impact van kanker op jezelf en je omgeving. Wij bieden informatie over de gevolgen van kanker, persoonlijk advies, ondersteuning en informatiebijeenkomsten. Online, in het ziekenhuis of in onze centra. Zo ontvang je ondersteuning die bij je past, ook als jij niet degene met kanker bent maar een naaste.

Ik wil persoonlijk advies en/of begeleiding

persoonlijk advies begeleidingDe maatschappelijk werker luistert naar je verhaal en denkt met je mee. Zo krijg je persoonlijk advies en stippel je samen de route uit naar de juiste ondersteuning. Deze ondersteuning is vrijblijvend en gratis. Klik hier om contact op te nemen met de maatschappelijk werker.

Ik zoek ondersteuning

ondersteuning ook centrumIn ons centrum in Rotterdam kun je terecht voor een compleet aanbod aan niet-medische ondersteuning. Bekijk hier het aanbod. Of vraag de maatschappelijk werker waar je terecht kunt in jouw buurt.

Ik zoek informatie

informatieDe maatschappelijk werker informeert je over ondersteuningsmogelijkheden bij jou in de regio en geeft je antwoord op praktische vragen. Deze ondersteuning is vrijblijvend en gratis. Klik hier om contact op te nemen met de maatschappelijk werker.

informatie bijeenkomstenStichting OOK organiseert in de regio Rotterdam informatiebijeenkomsten over hoe je kunt omgaan met de gevolgen van kanker in je leven. Bekijk hier de actuele data en locaties. Deelname is gratis.

OOK op de hoogte blijven?

Stichting OOK wil je helpen zo goed mogelijk om te gaan met de impact van kanker op je leven. Daarom ontwikkelen wij continu nieuwe tools en diensten die je houvast geven in het dagelijks leven. Wil je op de hoogte blijven? Vul hieronder je e-mailadres in.

Meer weten?

Vul je e-mailadres in en we houden je op de hoogte van de ontwikkelingen bij Stichting OOK.