Help mee met het testen van OOK Contact!

Wij zoeken mensen die onze online omgeving willen testen. Mensen die in behandeling zijn of zijn geweest voor kanker en die behoefte hebben aan ondersteuning. Bent u of kent u iemand die graag meewerkt in deze testfase? Laat het ons weten en vul onderstaand formulier in.

U ontvangt informatie en advies op maat over wat voor u belangrijk is om te leven met kanker. Dat kan bijvoorbeeld via vertrouwelijke gesprekken met een zorgprofessional die u begeleidt tijdens uw ziekte, via videobellen of in het OOK Centrum Rotterdam. Het maakt dus niet uit waar u woont.

We hebben uw ervaring hard nodig om de nieuwe online omgeving te testen en zo, via OOK Contact, de juiste ondersteuning bij kanker aan te bieden.

Wat biedt OOK Contact?

• Gerichte informatie zoals apps en boeken;
  • Modules waarmee u of uw naaste zich kan voorbereiden op de gesprek(ken) met de zorgprofessional;
  • Modules die u of uw naaste helpen om inzicht te krijgen in de nieuwe situatie;
  • Online communicatie met een zorgprofessional;
  • Een zorgplan en persoonlijk dossier wat u kunt aanbieden aan uw huisarts, thuiszorg en overige zorgverleners.

Wat gaat u doen in de testfase?

In de testfase vragen wij u om OOK Contact te evalueren. Dat doet u door in te loggen op de online omgeving en gebruik te maken van OOK Contact. De zorgprofessional maakt u verder wegwijs en bespreekt met u wat het betekent om te leven met kanker. In het gesprek kunnen allerlei onderwerpen aan bod komen: emoties, vermoeidheid, relaties, seksualiteit, werk, gezin, fysieke beperkingen, dagelijkse bezigheden en andere gevolgen die u ondervindt.

Uw feedback wordt meegenomen voor de verdere ontwikkeling. Deze hebben wij hard nodig!

Privacy

Uw persoonlijke gegevens worden door de maatschappelijk werker, Jannet den Dekker, gebruikt om contact met u op te nemen. Deze gegevens worden niet gedeeld met derden.

Het dossier in de omgeving OOK Contact is van u. U bepaalt met wie u uw omgeving wilt delen. Voor de testfase vragen we u om uw omgeving te delen met Jannet den Dekker.

Jannet nodigt u uit!

Op het moment dat u besluit mee te werken aan onze online omgeving, ben ik degene waar u contact mee heeft. U kunt bij mij terecht met vragen en problemen die de diagnose kanker met zich mee brengt. Het kunnen hele praktische vragen zijn die te maken hebben met werk, studie, financiën of leefsituatie, maar ook vragen van emotionele aard, de gevolgen van de ziekte voor uzelf, uw relatie, uw gezin maar ook u naasten. Vragen die u aan het begin van de diagnose  bezighouden maar ook tijdens het traject of als de behandelingen achter de rug zijn en de verwerking begint.

Mijn ervaring leert dat een eerste persoonlijk contact vaak als prettig wordt ervaren en daarom wil ik u uitnodigen voor een kennismaking.

Aanmelding testfase OOK Contact

OOK Contact is in samenwerking met Karify